• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

picker1100

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2009
Berichten
21
Hallo, ik heb een vraag met betrekking tot een excel uitdaging. Het gaat om het volgende. Ik heb een Sharepoint site waar een invulformulier op basis van Excel staat. Dit invulformulier wordt door verschillende mensen ingevuld en opgeslagen op dezelfde Sharepoint site. In dit excel invulformulier worden een aantal datums ingevuld. Nu wil ik een aparte excelsheet maken met een rapportage waar automatisch de datums van de verschillende excelinvulformulieren worden opgehaald en in de rapporatge excelsheet worden geplaats. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen met excel of is dit niet mogelijk?

Alvast bedankt voor de reacties!!
 
Ik denk met Ctrl C ( kopiëren ) En dan in het nieuwe bestand of blad of waar je het hebben wilt doe je Bewerken - Plakken Speciaal - en dan links onderin staat Koppeling plakken.

Volgens mij bedoel je dit.
 
Ik denk met Ctrl C ( kopiëren ) En dan in het nieuwe bestand of blad of waar je het hebben wilt doe je Bewerken - Plakken Speciaal - en dan links onderin staat Koppeling plakken.

Volgens mij bedoel je dit.


Ik heb het toegepast en het werkt. Alleen als iemand anders een datum wijzigt in een document wat op Sharepoint staat wordt de datum in mijn excelsheet pas aangepast als ik hetzelfde document open? Hoe kan ik ervoor zorgen dat de datum in mijn sheet automatisch wijzigt als iemand op Sharepoint in een excelformulier een datum wijzigt?
 
De gegevens zullen geimporteerd moet worden vanuit het andere ducument. Dus dit document moet geopend worden.

Volgens mij een mogelijkheid om dit te ondervangen is alles in 1 document te plaatsen en iedereen in hetzelfde document te laten werken.
 
De gegevens zullen geimporteerd moet worden vanuit het andere ducument. Dus dit document moet geopend worden.

Volgens mij een mogelijkheid om dit te ondervangen is alles in 1 document te plaatsen en iedereen in hetzelfde document te laten werken.

Waarom wijzigt het wel automatisch als ik zelf de datum aanpas?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan