Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Dit probleem kwam ik vandaag ook tegen, en heb tot op heden niets gevonden dat helpt. Vandaar dat ik hier terecht kwam...Hallo,
In MS Excel 2007 kan ik in een tekstvak niet naar de volgende regel. Ik heb Enter, Ctrl+Enter, Shift+Enter en Alt+Enter geprobeerd. Iemand een tip voor mij?
Alvast bedankt!
Groet, Hippo
Piet, volgens mij heb jij het over de VBA of formulieren textvakken. Wat ons probleem is, is het invoeren in het tekenobject met de naam tekstvak. Maar misschien vergis ik me, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om te vertellen waar deze optie zit? Dank je !Zet bij de eigenschappen EnterKeyBehavior op True
en doe dat ook bij Multiline
Dan werkt het wel
Mvg
Piet
Sub Macro21()
ActiveSheet.Shapes.AddTextbox(msoTextOrientationHorizontal, 165#, 73.2, 193.8, 70.2).Select
Selection.Characters.Text = "De eerste regel" & Chr(10) & "De 2e regel" & Chr(10) & "en de derde."
End Sub
@Jacco,
Voor tekentekstvakken:
Wat is effekt van deze macro ?
Code:Sub Macro21() ActiveSheet.Shapes.AddTextbox(msoTextOrientationHorizontal, 165#, 73.2, 193.8, 70.2).Select Selection.Characters.Text = "De eerste regel" & Chr(10) & "De 2e regel" & Chr(10) & "en de derde." End Sub
Dat werkt, evanals wanneer je chr(13) gebruikt i.p.v. chr(10), wat ik gewend was te doen.
Sub Macro21()
ActiveSheet.Shapes.AddTextbox(msoTextOrientationHorizontal, 165#, 73.2, 193.8, 70.2).Select
Selection.Characters.Text = "De eerste regel" & vbLf & "De 2e regel" & vbLf & "en de derde."
End Sub
Mijn entertoets naast het nummerieke toetsen bord werkt niet.
Mijn entertoets boven de shift toets werkt normaal
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.