• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 2007 openen met 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
De pc is opnieuw geinstalleerd en er staat Windows 7 op.
Ik kan de excelfiles 2007 niet openen met mijn Office 2003.
Ik heb wel een conversieprogramma nodig maar welke?
 
Ik kan de excelfiles 2007 niet openen met mijn Office 2003.
Ik heb wel een conversieprogramma nodig maar welke?

Ik heb 2 weken geleden ook windows 7 geinstallerd en bij mij opent excel 2003 wel de files 2007 ( ik heb ze wel allebei op de cpu staan ) conversie programma kan je bij microsoft in de office site downloaden , heb ik moeten doen voor mijn oudere excel 2002 versie daar openen ik ook de 2007 na het popup schermpje conversie........
 
Ik heb 2 weken geleden ook windows 7 geinstallerd en bij mij opent excel 2003 wel de files 2007 ( ik heb ze wel allebei op de cpu staan ) conversie programma kan je bij microsoft in de office site downloaden , heb ik moeten doen voor mijn oudere excel 2002 versie daar openen ik ook de 2007 na het popup schermpje conversie........

Waar kan ik deze vinden en wat is de juiste naam? Ik heb er een paar geprobeert maar hij blijft met een foutmelding komen. Op mijn oude PC krijg ik wel dat PopUp menutje met "file conversion", dat is waar ik nu naar zoek...
 
Waar kan ik deze vinden en wat is de juiste naam? Ik heb er een paar geprobeert maar hij blijft met een foutmelding komen. Op mijn oude PC krijg ik wel dat PopUp menutje met "file conversion", dat is waar ik nu naar zoek...

Op de pc waar windows 7 opstaat met excel 2003 en 2007 heb ik dit niet moeten doen , wel voor de pc waar excel 2002 opstaat ,
Zijn al u updates voor 2003 geïnstalleerd de Sp's enz. anders een mailtje maar de support van windows of een reinstall van je excel 2003 .
 
Ik heb de updates van office niet gedownload en ga het alsnog doen.
Wordt vervolgd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan