• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2007 opmaak verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Sjorro

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Hallo allemaal,

Ik opende vanochtend mijn excel werkmap en tot mijn verbasing kwam ik erachter dat mijn gehele opmaak verdwenen is. Zo zijn mij clekleuren verdwenen, de cel randen, euro en procentten tekens, uitlijning, vet gedrukte tekst, opmaak van draaitabellen, kortom ik ben alles wat met de opmaak te maken heeft kwijt. Dit is me al een keer vaker overkomen maar dan bij een ander werk map.

Weet iemand hoe ik dit kan herstellen en hoe ik dit kan voorkomen dat dit niet nog een keer gebeurt.

Alvast bedankt

Hallo allemaal,

Ik opende vanochtend mijn excel werkmap en tot mijn verbasing kwam ik erachter dat mijn gehele opmaak verdwenen is. Zo zijn mij clekleuren verdwenen, de cel randen, euro en procentten tekens, uitlijning, vet gedrukte tekst, opmaak van draaitabellen, kortom ik ben alles wat met de opmaak te maken heeft kwijt. Dit is me al een keer vaker overkomen maar dan bij een ander werk map.

Weet iemand hoe ik dit kan herstellen en hoe ik dit kan voorkomen dat dit niet nog een keer gebeurt.

Alvast bedankt

Spreken we over 'gewone' data of over draaitabellen alleen? Welke Excel versie?

Het gaat voornamelijk over gewone data. Bij sommige draaitabelen ben ik wel mijn opmaak kwijt en bij andere draaitabellen in dezelfde werkmap weer niet. Maar de werkmappen met gewone data, daarvan ben ik de gehele opmaak kwijt. De excel versie waarin ik werk is 2007.

Grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan