Maaktnietuit
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 mrt 2012
- Berichten
- 2
Goedemorgen, ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over een excel bestand wat ik aan het maken ben. Het gaat om een jaarrooster waarbij ik per datum kan aangeven wat voor functie iemand heeft op de desbetreffende datum. Het is de bedoeling dat het bestand automatisch bijhoudt hoevaak iemand een bepaalde taak heeft gehad in het jaar. De uitkomst daarvan wil ik op blad 2 hebben zodat blad 1 alleen de functies weergeeft. Op blad 1 zijn de functies te selecteren uit een keuzelijstje (pijltje naast de cel). Ik ben dus op zoek naar de formule die ik nodig heb om de functies op blad 2 weer te geven.
In de bijlage zit mijn "probeerversie" van het bestand, de namen heb ik voor het gemak maar even gewijzigd in wat algemene namen.
Hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg is....
Bedankt voor het meedenken,
Hans
In de bijlage zit mijn "probeerversie" van het bestand, de namen heb ik voor het gemak maar even gewijzigd in wat algemene namen.
Hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg is....
Bedankt voor het meedenken,
Hans