Goede middag,
Ik zit al een tijdje te googlen, maar ik kan het volgende niet vinden:
In Excel 2003 heb je een knop e-mail. Als je deze indrukt komt er boven in de balk een extra balk bij waar je een mailadres in kan vullen. Als je een deel geselecteerd had, kon je kiezen voor 'Dze selectie verzenden' en verzond je alleen het geselecteerde deel.
Ik ben bezig in Excel 2010 en ik krijg het nergens gevonden..... Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Ik zit al een tijdje te googlen, maar ik kan het volgende niet vinden:
In Excel 2003 heb je een knop e-mail. Als je deze indrukt komt er boven in de balk een extra balk bij waar je een mailadres in kan vullen. Als je een deel geselecteerd had, kon je kiezen voor 'Dze selectie verzenden' en verzond je alleen het geselecteerde deel.
Ik ben bezig in Excel 2010 en ik krijg het nergens gevonden..... Iemand enig idee?
Alvast bedankt