• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2010bij printen pagina afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaarSam

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Bij het printen van een excelbestand krijg ik de laatste cellen niet te zien bij het printje. Ik krijg maar de eerste 5 cellen te zien terwijl het er 7 zijn. At/m D zijn wel zichtbaar en E voor de helft en de andere helft van E t/m g worden niet meegenomen

Het gaat om excel 2010. Andere kunnen wel gewoon afdrukken op die printer maar die werken wel met een andere excel versie (2003)

Kan iemand mij helpen.

Zelf heb ik al via afdrukbereik hele pagina geprobeerd te selecteren maar ook dat helpt niet.

Ik hoor graag:(

Ik vermoed dat je printbereik niet goed is aangegeven en je niet hebt aangegeven dat alles op één blad moet worden afgedrukt.

Bijlagen

• Pagina-instelling 9-8-2011 174423.jpg
    Pagina-instelling 9-8-2011 174423.jpg
    61,2 KB · Weergaven: 49
  • Pagina-instelling 9-8-2011 174538.jpg
    Pagina-instelling 9-8-2011 174538.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 47
Super bedankt, vrijdag kan ik het testen en denk wel dat het zo gaat werken.

Hoi,
Ik heb bovenstaande uitgevoerd maar het lukt me nog steeds niet om alle 7 cellen af te drukken. Ik krijg er nog steeds maar 5 te zien de rest van de cellen zijn afgebroken.

Op een andere systeem lukt het wel maar daar draait office 2003 op.

Iemand nog ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan