• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2013, lint aanpassen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

magno

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2012
Ik krijg een lintaanpassing niet voor elkaar in excel 2013.
Bij de hoofdtabbladen > Invoegen staan een aantal groepen, zoals Tabellen, Illustraties, Grafieken en rapporten. Die zijn bij mij allemaal geselecteerd bij de opties. Maar ik zie ze niet allemaal staan. Rapporten en streepjescode krijg ik niet te zien. Hoe kan dat?
Een van de andere groepen kan ik wel verwijderen en weer toevoegen en die wijzigingen zie ik direct. Maar bij deze twee niet.

Invoegtoepassingen kunnen hun eigen opdrachten, groepen of zelf hele tabs toevoegen. Ik heb bijv ook geen Streepjescode (nog nooit gezien). Rapport heb ik wel, daar staat een knop voor Power View.

Het is de Power View die ik wil proberen, maar dan moet je die wel op het lint (menu) kunnen krijgen. De COM invoegtoepassing "Microsoft Power Map for Excel" is actief gemaakt, omdat die vlgs mij gebruikt word door Power View.

Ik krijg een lintaanpassing niet voor elkaar in excel 2013. Bij de hoofdtabbladen > Invoegen staan een aantal groepen, zoals Tabellen, Illustraties, Grafieken en rapporten. Die zijn bij mij allemaal geselecteerd bij de opties. Maar ik zie ze niet allemaal staan. Rapporten en streepjescode krijg ik niet te zien. Hoe kan dat?
Wat je van het lint op je scherm ziet, is (ook) afhankelijk van de breedte van je scherm.
En verder: het lint kun je aanpassen, zie deze webpagina van Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan