• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel 2013 loopt vast bij opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkBakker

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Als ik een bepaald werkblad wil opslaan, loopt Excel 2013 vast.
Dit bestand is vrij groot (11 MB) en bevat veel externe verwijzingen.
Gisteren was er geen probleem. Vandaag kan ik niet meer opslaan (als). Excel al ge de-installeerd en opnieuw geïnstalleerd; help niet.
Wie kan mij helpen aan een oplossing?

Het zal wel een geheugenprobleem zijn.
Met 190000 rijen en wellicht evenveel Vert.Zoeken-formules moet dat wel vastlopen.
Posten van het bestand is geen optie?

Het opslaan op externe media kan te langzaam gaan. Gaat het naar de harde schijf?

Hier posten is qua grootte idd. geen optie, maar ik heb jaaaaaaren geleden t.b.v. de Helpmij een accountje aangemaakt waar iedereen naartoe mag mailen.
@henkbakker, als het een niet te persoonlijk bestand is en je zou willen dat we er naar kijken, dan mag je het mij via WeTransfer (de gratis versie) Klik
sturen, dan kijk ik (en eventueel anderen er even naar). Ik kan het alleen maar in Excel 2016 / 365 testen en niet in 2013.

Als anderen het ook willen bekijken dan zeer graag. Stuur maar een mailtje naar mij dan zal ik, mocht henkbakker kiezen voor de optie om het te sturen, het aan jullie doorsturen.

Mijn adres (tevens voor WeTransfer te gebruiken) :

gast0225-helpmij@live.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan