• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 365 forume vs excel 2109

Status
Niet open voor verdere reacties.

elChiko

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2016
Berichten
5
Hoi allen

ik kreeg een 365 sheet met de formule : =_xlfn.SORTBY((B5:B50);E5:E50)

pech ik heb excel 2019 en die herkend die formule niet. is er een tegenhanger die hetzelfde doet?
 
Update je Office 2019 versie naar de Maart 2019 versie, dan heb je die functie wel.
 
En de sheet ben je voor het gemak maar vergeten te plaatsen? Waarschijnlijk kan het met een matrixformule en anders zal het VBA worden.
 
Dank voor de ingeving. komen die mee met windows updates of dien ik dat ergens handmatig te doen?
 
oeps.

de sheet is
 

Bijlagen

  • actie schieten ssv de zwaan.xlsx
    12,2 KB · Weergaven: 36
Instellingen > Windows Update > Advanced Settings > Update Options - eerste item : andere dan Windows updates ontvangen ... (heb het hier niet in het NL, maar je herkent het wel ...)
 
De koopversies krijgen niet de updates zoals de abonnementversies dat wel krijgen. Een functie wordt niet als update gezien.
 
Volgens mij is het een nieuwe functie die in testfase is en alleen beschikbaar is voor Microsoft 365 gebruikers die zich hebben aangemeld als Insider.
 
Nee hoor. Het is gewoon beschikbaar als je een 365 abonnement hebt. Heeft niet met insider te maken. Het nieuwe verdienmodel van Microsoft maakt het er inderdaad niet echt duidelijker op wanneer je nu welke 'nieuwe' functies in welke versie beschikbaar hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan