Excel 97 op Windows XP???

Status
Niet open voor verdere reacties.

randolph

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2005
Wie kan mij antwoord geven op de volgende vragen:

Is het mogelijk om Excel 97 op Windows XP te installeren, of onstaan er dan problemen???

Is het mogelijk om met Excel 97 documenten te lezen/bewerken die aangemaakt zijn in hogere Excelversies, zoals bijv. Excel XP?

Ik heb hier een installatie CD-rom voor het complete Office 97 pakket. Kan ik hieruit alléén Excel 97 installeren (dus niet Word etc) ? Komt er tijdens het installatieproces een keuzemoment, of moet ik voor een gedeeltelijke installatie iets speciaals doen?

Alvast bedankt,

Randolph

Alles wat jij schrijft wil wel.
je kunt excel installeren zonder de rest van office.
ja het kan op XP.
excel xp inlezen in 97 kan ook, alleen als er formules in staan dan kan dat problemen geven.
Maar tijdens de installatie goed lezen en dan kom jij er wel uit.

In the blind;

Ja dat moet altijd kunnen (upward compatible). Omgekeerd; dus vanuit excel 2000 naar 97 kan problemen hebben; immers er kunnen in 2000 functies, formats etc voorkomen die in 97 niet aanwezig zijn.

Overigens: bij save as bestaat de mogelijkheid om naar 97 te saven.

Hoi Puppie en Elandwaard,

Bedankt voor jullie reacties! Dankzij jullie durfde ik het aan om Excel 97 te installeren.
Alleen, helaasssssss, de CD-Rom die ik wilde gebruiken bleek een Office-UPDATE-CD-rom te zijn, en dus geen basis-installatie-CD-rom............

Nog steeds geen Excel dus, daar zal ik iets anders op moeten vinden, maar aan jullie heeft het niet gelegen, bedankt!

wil je alleen excelom te lezen dan zijn er vieuwers op het net zelfs bij microsoft.
wil je met excel werken ik heb nog een versie met key liggen die ik niet meer gebruik.
laat maar horen.

Dankzij de fantastische hulp van supermegamasterlid Puppie beschik ik nu over Excel 97 en ik kan iedereen vertellen:

Excel 97 functioneert prima onder Windows XP!

Allemaal bedankt voor jullie bijdrage aan de oplossing van mijn probleem (en in het bijzonder Puppie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan