Ik heb in excel een factuur gemaakt, werkt overigens allemaal perfect, maar nu vraag ik me dus af of dit alles eigenlijk niet beter in access gemaakt kan worden. Ik heb alleen maar te maken met klanten, verschillende werkzaamheden, verschillende middelen. Dit heb ik overigens al in een tabel in access gemaakt. Maar nu komt het volgende en dit is dat ik graag de factuur die ik in excel heb gemaakt die wil ik graag blijven gebruiken, gewoon omdat die er goed uit ziet en overzichtelijk is. Kan ik ditzelfde maken in access? En zo ja, moet ik dan een formulier maken?
M'n volgende vraag is of dat het dan ook mogelijk is om automatisch de werkzaamheden, uren, middelen kan worden doorgevoerd zodat je weet hoeveel uur je bij welke klant hebt gewerkt en voor welk bedrag. Nu doe ik dit weer verwerken in een aparte sheet in excel.
Ik wil eigenlijk gewoon weten of dit allemaal mogelijk is, anders zit ik wel heel erg m'n tijd te verdoen met het zoeken naar voorbeeldjes etc. op het net. En misschien is het dan toch beter om het gewoon bij excel te houden.
Dus ik hoop dat iemand mij hier in iedergeval op kan antwoorden..
Alvast bedankt.
M'n volgende vraag is of dat het dan ook mogelijk is om automatisch de werkzaamheden, uren, middelen kan worden doorgevoerd zodat je weet hoeveel uur je bij welke klant hebt gewerkt en voor welk bedrag. Nu doe ik dit weer verwerken in een aparte sheet in excel.
Ik wil eigenlijk gewoon weten of dit allemaal mogelijk is, anders zit ik wel heel erg m'n tijd te verdoen met het zoeken naar voorbeeldjes etc. op het net. En misschien is het dan toch beter om het gewoon bij excel te houden.
Dus ik hoop dat iemand mij hier in iedergeval op kan antwoorden..
Alvast bedankt.