• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel automatisch openen op bepaalde tijdstip

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mirza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirza

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Beste experts,

Wie kan mij helpen?
Hoe krijg ik het voor elkaar als ik bijv. in cel A1 de datum 03-10-2008 handmatig invoer dat er dan op die datum dat bestand automatisch geopend wordt.

Gr,
Mirza
:(

Beste Mirza ;)

Ik denk dat dit niet mogelijk is, Excel automatisch laten openen en dan nog wel dit bestand :eek:

Zelf met VBA zal het ook niet lukken denk ik.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste Mirza ;)

Ik denk dat dit niet mogelijk is, Excel automatisch laten openen en dan nog wel dit bestand :eek:

Zelf met VBA zal het ook niet lukken denk ik.

Hoi Danny,

Wat ik eigenlijk wil is een soort plannig in excel maken en een aantal datums in deze planning. Om niet iedere dag hierin te kijken (lange termijn planning) wil een soort waarschuwing krijgen als de eerstvolgende datum bereikt wordt.

Gr,
Mirza

Beste Mirza ;)

Heb volgend bestandje gemaakt, je kan in kolom A altijd de cellen verwijzen naar een ander werkblad of bestand.

Bijlagen

Bednakt voor de sheet. maar zoiets had ik zelf ook al. Het gaat mij erom dat ik een popup krijg of het lieftst dat het bestand zelf geopend wordt want ik wil niet niet dagelijks sterker nog wekelijks het bestand openen.

Kwehrens:
Met Outlook had ik het al geprobeerd met de reminders maar deze gebruik ik ook voor andere dingen en vind het helemaal niet handig.

Gr,
Mirza

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan