• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand als txt opgeslagen wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dankjewel maar het gaat niet lukken zo het is van usb naar de pc gegaan en daar peronegeluk geopend en opslaan als
gedaan
moet echt iets hebben waarvan ik een die gecodeerde text uit excel terug kan converteren naar excel

ik heb geen mogelijk op het originele bestand terug te halen of te zoeken als verwijdert bestand ...

Wat levert een Google zoekactie op?

Gratis programma's, trial versies, ...

Desnoods een programma waarvoor je moet betalen. Als het Excel bestand echt belangrijk is, zou je dat misschien wel willen doen.

Wat levert een Google zoekactie op?

Gratis programma's, trial versies, ...

Desnoods een programma waarvoor je moet betalen. Als het Excel bestand echt belangrijk is, zou je dat misschien wel willen doen.

ja google levert me niks op eigenlijk ik weet niet eens of het mogelijk is betalen is geen probleem als ik die file maar heb alleen ik zou het echt niet weten met welk programma ik dit moet doen dat is het hele probleem.

Waag eens een poging met het undeleteprogramma om de gedelete bestanden op de usb-stick terug te halen. In dit soort gevallen ben ik een aanhanger van de gedachte "niet geschoten, altijd mis." Misschien vindt je een eerdere versie terug en hoef je maar weinig aan te passen.

Laatst bewerkt:
Ik kwam het volgende nog tegen op mijn harddisk.
In het verleden eens gedownload om data uit een beschadigde sheet te herstellen.
Misschien kun je er iets mee.

Bijlagen

Nog een vraagje: Bevat het bestand gevoelige data (ik vermoed van wel, alshet zo belangrijk is)? Zo nee dan zou je het txt-bestandje hier kunnen plaatsen, dan kunnen meerdere mensen er hun methoden op los laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan