marloes72
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2007
- Berichten
- 333
Ik ben onlangs overgestapt van MS Office naar Open Office en wil nu voor het eerst etiketten maken, met een xls lijst (gemaakt in Open Office) als database bestand. Als ik de database wil registreren en hij in het vakje 'beschikbare databases' staat (via 'database wisselen' en dan 'bladeren') blijft de knop 'definiëren' grijs en kan ik deze dus niet gebruiken. Als ik op de + voor de database klik gebeurt er niets, behalve dat de + verdwijnt. Bij het maken van de etiketten komt de database wel als keuze erbij te staan, maar als ik 'm selecteer gebeurt er verder niets; ik kan geen verdere gegevens selecteren. Ik heb al geprobeerd de xls lijst eerst opnieuw op te slaan als Open Office Document of als Database bestand, en daarna te registreren als database. Maar dat helpt niets. Javascript aan of uit (normaliter heb ik het uitgeschakeld) maakt ook niet uit. Weet iemand de oplossing?