Excel-bestand importeren in Outlook naar een aangepast contactpersonen formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kits1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
Hallo,

Het standaard formulier voor contactpersonen was voor ons bedrijf niet werkbaar. Daarom heb ik een nieuw formulier opgesteld. Deze heb ik als 'standaard' ingesteld in een nieuwe map, zodat wanneer ik op nieuw klik het juiste formulier verschijnt.

Nu wil ik onze contactpersonen die in de oude map staan (met het 'verkeerde' formulier) overbrengen in de nieuwe map.

Eerst heb ik de inhoud van de oude map naar Excel geëxporteerd. De kolommen in Excel heb ik dezelfde naam gegeven als het nieuwe formulier. Via invoegen en naam heb ik een naam gedefinieerd voor het gebied. Dit bestand wil ik vervolgens importeren in de map met het nieuwe formulier.

Maar helaas worden de contactpersonen geïmporteerd in het oude formulier. Als ik op 'aangepaste velden toewijzen' klik, zie ik rechts ook inderdaad de velden van het oude formulier staan.

Iemand enig idee of dit te wijzigen valt? Of hoe ik een Excel-bestand naar een aangepast formulier kan importeren?

Alast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan