Excel bestand in Frontpage plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Hallo ik heb een vraag,

Hoe kan ik een Excel bestand (een kalender) in een Frondpage pagina plaatsen zodat deze ook gelijk wordt aangepast als ik in Excel wijzegingen aan breng?

Dit is namelijk voor een website (in 3 talen) over een vakantie huisje wanneer deze nog beschikbaar is en wanneer niet.(wordt dan aangegeven met een kleurtje op een dag.)

ik gebruik Office 2003.

Wouter

Laatst bewerkt:
sla hem hem in excel als een webpagina en kopieer deze naar de map van je webpagina en je kunt hem aan je website koppelen

Is het gelukt, ik zou dit graag weten? Geef misschien es je url op.:rolleyes:

ik heb hem ondertussen al op een andere manier gedaan.. duurde een beetje lang voor ik een reactie kreeg.. aan aantal maanden...
maar oke.. hier de link..:

www.hausohrenpesch.de deze moest ik maken voor school... gaat over een bestaand vakantiehuisje in Duitsland... ik kan alleen nog niet alles controleren(aanvragen van informatie.. gastenboek) de eigenaar van het huisje heeft namelijk nog via de telefoon zijn internet en kijkt er maar heel soms naar zijn email... en is nu op vakantie... k heb hem al gevraagd of hij al wat had ontvangen van het aanvragen van meer info van mij enz. maar nog niks van gehoord...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan