Excel bestand in Word document voegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonl

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
141
Hallo.

Ik heb een excel bestandje. En dit moet worden ingevoegd in een word document.
Heb al wel geprobeerd via Invoegen > object > bladeren ....en dan invoegen. Maar dan krijg ik alle excel hokjes erbij. Dit moet niet. Moet ik dus in excel eerst alle cellen samenvoegen? Of kan het ook anders....

Hoe doe ik dit?

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Hallo.

Ik heb een excel bestandje. En dit moet worden ingevoegd in een word document.
Heb al wel geprobeerd via Invoegen > object > bladeren ....en dan invoegen. Maar dan krijg ik alle excel hokjes erbij. Dit moet niet. Moet ik dus in excel eerst alle cellen samenvoegen? Of kan het ook anders....

Hoe doe ik dit?

Gr.

Na nog wat prutsen ben ik eruit gekomen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan