• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

avdsluis

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Berichten
8
Als ik een .xls file wil openen door dubbelklikken start wel Excel (2007) maar het bestand opent niet. Als ik dan vervolgens één keer rechterklik en daarna één keer linkerklik geef opent de file wel.
Als ik de .xls dubbelklik terwijl Excel al open is opent de file direct zonder problemen.

Dit doet zich voor bij .xls attachments in Outlook 2007 alsook bij bestanden die ik aanklik binnen Windows Explorer.:confused:
 
Ga is naar taakbeheer en dan processen. staat daar misschien iets tussen waar office in staat als je exel NOG NIET geopend hebt?
 
Nee, er is geen proces actief waar de Office in voorkomt,
Ik heb dit probleem sinds de upgrade van Office 2003 naar 2007.
 
open uw bestand( xls) excel 2003

ga naar (opslaan als) en kies als (xlsx ) excel 2007

u ziet dit aan bestand icoon.
 
Windows verkenner

Als volgt heb ik het probleem opgelost:
Bij mapopties het bestandstype XLS opgezocht.
Geavanceerd --> slecteren openen --> bewerken
Achter toepassing toegevoegd:<spatie>"%1"

Nu werd de file in Excel geopend, MAAR ik kreeg ook een foutmelding dat het bestand niet bestaat !?!

Daarna heb ik het DDE bericht [open("%!") verwijderd en nu wordt de file geopend zonder problemen geopend.
 
Excel file opent wel nu maar vertraagd

Als ik het bestand aanklik start Excel. Als ik dan verder niets doe wordt na 60 seconden alsnog de file geladen en geopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan