Excel bestanden in Powerpoint automatisch laten updaten.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GJvD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GJvD

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2011
Berichten
16
Ik heb veel gezocht op Google en op dit forum maar alle oplossingen die ik voorbij zag komen werken op de 1 of andere manier niet, voorbeeld:
Sub Auto_ShowBegin()
MsgBox "test"
ActivePresentation.UpdateLinks
SlideShowWindows(1).View.Next
End Sub

Als ik deze macro met titel Auto_ShowBegin aanmaak krijg ik bij testen meteen een foutmelding, en zo is dat bij alle "oplossingen" die ik uitgeprobeert heb.
In bovenstaand voorbeeld blijft het hangen op "SlideShowWindows(1)."

Dus vraag is, heeft iemand een werkende methode om een Excel weergave (die ik via Invoegen/Bestand gebruiken -> bladeren en invoegen ) automatisch te updaten als de waarden in het Excel bestand gewijzigd zijn?.
Nu doe ik dat steeds met de hand door op elke sheet in Powerpoint op het betreffende Excel bestand te dubbeklikken en zo de meest recnte data op te halen, dat moet makkelijker kunnen.

Gebruik MS office 2003
Alvast bedank G-J
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan