Hallo,
Ik wil via een macro een xlsm-bestand bewaren in een bepaalde map op de server. De map verschilt naargelang de inhoud in cel A1.
Dus in A1 staat ofwel facturatie, ofwel rapportering ofwel archief.
Ik loop vast op de rode tekst. Als ik manueel de map toevoeg in de link (bv. Bestandsnaam = "Q:\FINANCE\DOC\FACTURATIE\" & CStr(ThisWorkbook.Sheets("Data").Range("A1").Value) & ".xlsm" dan lukt het wel.
Waarschijnlijk moet ik de code anders weergeven.
Misschien kan hier iemand een voorzet geven? (ik vond nog geen topic terug via dit forum).
Alvast bedankt!
Ik wil via een macro een xlsm-bestand bewaren in een bepaalde map op de server. De map verschilt naargelang de inhoud in cel A1.
Dus in A1 staat ofwel facturatie, ofwel rapportering ofwel archief.
Ik loop vast op de rode tekst. Als ik manueel de map toevoeg in de link (bv. Bestandsnaam = "Q:\FINANCE\DOC\FACTURATIE\" & CStr(ThisWorkbook.Sheets("Data").Range("A1").Value) & ".xlsm" dan lukt het wel.
Waarschijnlijk moet ik de code anders weergeven.
Misschien kan hier iemand een voorzet geven? (ik vond nog geen topic terug via dit forum).
Alvast bedankt!
Code:
Private Sub CommandButton2_Click()
Dim Bestandsnaam As String
Bestandsnaam = "Q:\FINANCE\DOC\FACTURATIE\[COLOR="#B22222"]ThisWorkbook.Sheets(Data).Range(A1).Value[/COLOR]\" & CStr(ThisWorkbook.Sheets("Data").Range("A1").Value) & ".xlsm"
ThisWorkbook.SaveAs Bestandsnaam
MsgBox "OK!", vbExclamation, "OK"
End Sub
Laatst bewerkt: