• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel boeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanIngen

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
26
Goedemiddag,

Mijn naam is Paul van Ingen en ik ben nieuw op dit forum.

Mijn vraag is eigenlijk of er boeken bestaan waarin duidelijk beschreven en omschreven staat hoe je kunt werken in excel?
En waar zijn deze dan eventueel te koop?

alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Paul van Ingen
 
Hoi Paul,

Ten eerste moet je bepalen wat je wil.
Een cusus Excel kan eventueel ook via Internet, bijvoorbeeld www.excellerend.nl. Als je onderwerpen wil opzoeken dan in een excel naslagwerk interessant, diverse daarvan vind je in de boekhandel. Er zijn ook diverse Excel-goeroes die een hele website over een specifiek onderdeel van Excel op het intenet hebben gezet (denk aan alles over e-mail en Excel door Rondebruin.nl), dit soort dingen zul je niet in een boek vinden.
Lijsten met functies uit excel zullen volgens mij ook wel op internet beschikbaar zijn.
En natuurlijk zijn er diverse webforums waar je vragen kunt stellen. Helpmij is een van de betere hiervan.

Gr.

Jeroen
 
Beste PvanIngen ;)

Wil je een gratis cursus excel of powerpoint of word of ...

Ga dan naar de volgende site.

Voor boeken ga dan naar deze site.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan