Geachte heren,
Ik ben voor mijzelf een nieuw bedrijf gestart. Al zolang ik voor mezelf werk, factureer ik in Excel. Het enige verschil is dat ik voor mijn nieuwe bedrijf met marge producten ga werken. Ik heb al een opzet van de factuur gemaakt zoals hij gaat worden. Ik hoop dat jullie er voor mij even naar wilt kijken.
Ik wil graag in de BTW/Marge kolom graag het woord BTW invullen en dat Excel dan automatisch bij B53 en C53 de BTW bedragen rekent, inclusief het totaalbedrag op C55.
Vul ik het woord Marge in, dat Excel dan automatisch het eindbedrag rekent en geen BTW.
O ja, mochten jullie tips hebben, of dat ik misschien iets niet praktisch heb gedaan, dan sta ik open voor aanpassingen.
Alvast bedankt!
Ik ben voor mijzelf een nieuw bedrijf gestart. Al zolang ik voor mezelf werk, factureer ik in Excel. Het enige verschil is dat ik voor mijn nieuwe bedrijf met marge producten ga werken. Ik heb al een opzet van de factuur gemaakt zoals hij gaat worden. Ik hoop dat jullie er voor mij even naar wilt kijken.
Ik wil graag in de BTW/Marge kolom graag het woord BTW invullen en dat Excel dan automatisch bij B53 en C53 de BTW bedragen rekent, inclusief het totaalbedrag op C55.
Vul ik het woord Marge in, dat Excel dan automatisch het eindbedrag rekent en geen BTW.
O ja, mochten jullie tips hebben, of dat ik misschien iets niet praktisch heb gedaan, dan sta ik open voor aanpassingen.
Alvast bedankt!