• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel cellen beveiligen maar wel kunnen kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danits85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2015
*knip*
Graag zou ik willen weten hoe je bepaalde cellen
Dus niet allen kan beveiligen zodat niemand perongeluk de
Formule weg kan klikken maar dat je wel de gegevens uit de beveiligde cellen kan kopiëren naar een nieuw excel bestand.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Danits85,

Allereerst welkom op het forum!

Ik heb maar even uw e-mail adres weggehaald. Mensen kunnen via het forum op uw probleem reageren.
Wilt u persoonlijk mailtjes kunnen ontvangen van andere leden kunt u de e-mail optie in uw profiel aanzetten

Succes met de vraag en een prettige dag nog :thumb:

*knip*
Graag zou ik willen weten hoe je bepaalde cellen
Dus niet allen kan beveiligen zodat niemand perongeluk de
Formule weg kan klikken maar dat je wel de gegevens uit de beveiligde cellen kan kopiëren naar een nieuw excel bestand.

Hoi Danits85,
Je kunt als je de beveiliging aanzet ook nog keuzes maken wat uitgezonderd moet blijven door deze aan te vinken. Bij excel 2013 zie je als je wachtwoord wilt instellen nog een venster eronder waar staat: Alle gebruikers van dit werkblad mogen: en daar kun je keuzes maken zoals dat er vergrendelde cellen geselecteerd mogen worden. Dus kun je deze cellen wel naar een nieuw tabblad kopieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan