• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel cellen kopieren met inhoud + opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryvanbeek

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Heey mensen,

ik heb een stom probleem. Ik ben bezig voor een fabriek een inventarisatielijst te maken en eigenlijk het enigste wat ik wil is de kop van mijn lijst naar een ander blad kopieren. Dit met behoud van de kolombreedte en de samengevoegde cellen. Maar als ik simpel weg knip en plak met CTRL+C >> CTRL+V dan verdwijnt mijn opmaak....

Hoe doe ik dit,

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Dat zou toch moeten werken. Zijn er macro's die op de achtergrond bezig zijn?

niet dat ik weet.. hier bij me thuis doet hij het zelfde als op m'n werk..

Het is niet dat ik de inhoud verlies maar meer de opmaak

Je hebt een leuke site trouwens .....

Laatst bewerkt:
niet dat ik weet.. hier bij me thuis doet hij het zelfde als op m'n werk..

Het is niet dat ik de inhoud verlies maar meer de opmaak

Je hebt een leuke site trouwens .....

Dank u wel.

Tja, hang het bestandje dan maar eens hier bij, enkel de essentie. Misschien dat wij het probleem kunnen reproduceren, en ook oplossen.

Selecteer de te kopiëren cellen, doe Ctrl-C

Klik op de plaats waar het moet komen, dan Bewerken > Plakken Speciaal.

En kijk dan maar eens wat daar allemaal tussen staat.

Tip: je kan op een bepaalde manier plakken, en dan daar "overheen" plakken met een andere plakoptie. Bv. eerst kolombreedten plakken, en daarna als Waarden plakken.

Wigi

Beste Wigi,

dit werkt prima.. Ik had zelf ook al met die optie zitten puzzel en maar zodra ik de optie alles aan klikte deed hij weer het zelfde als "normaal" knippen en plakken. Maar ik nu optie voor optie bij langs loop doet hij wel wat ik wil

Mijn dank is groot,

Met vriendelijke groet,

Henry van Beek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan