• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel cracht, iemand oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

syntychakis

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Ik heb het volgende probleem, ik hoop dat er iemand bekend mee is, want het is erg irritand!

om de zoveeltijd loopt mijn excel vast! echt zomaar, bijvoorbeeld als ik een cel (met daarin gewoon tekst) wil wijzigen, dan loopt ie vast!

zie ook bijlage voor een paar screens!

Ik heb "repair" gedaan met Cd gedaan, ik heb het op een andere pc geprobeert maar het helpt allemaal niet.

Het gebeurd ook bij iig twee excel bestanden. En ook zomaar, dus niet als ik bijdezelfde cel klik of zo!. Iemand bekend hier mee?

alvast bedankt!!!!

Bijlagen

Misschien komt er later op de dag nog een vrijwilliger langs die jouw antwoord heeft, nu kennelijk nog niet... :rolleyes:

Noch je taalgebruik, noch je geduld is een stimulans.

stoer om commentaar te hebben op de taalfouten van iemand die drie jaar in nederlands woont!
Ik denk dat voor dit soort discussies andere fora zijn...

Heb je de originele MS Office cd? Dan office de-installeren, pc opnieuw opstarten, je register opschonen met CCleaner en Office opnieuw installeren.

Anders OpenOffice (gratiezz) installeren en kijken of die het wel accepteerd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan