• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel-document herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het document is volledig corrupt en dat moet toch een oorzaak hebben.

Misschien een virus dat niet wordt opgemerkt door security essentials av ?

Als een virus de oorzaak is zal deze inderdaad niet zijn opgemerkt. Dat zal duidelijk zijn. Maar iets zeggen over de oorzaak is voor mij alleen maar gissen.

Overigens ook opvallend dat de Autoherstel van Excel niet gewerkt heeft.Deze staat namelijk wel altijd aan en zou elke 10 minuten auto-herstelgegevens moeten opslaan. Maar op de betreffende locatie in het profiel staat niets >
C:\Users\pietje\AppData\Roaming\Microsoft\Excel\

Ik heb je bestand getest: werkt uitstekend
Het is geheel vrij van virussen en vrij van malware.

Test het eens op een andere computer. Ik denk dat je Excel maar eens opnieuw moet installeren en wellicht wat andere software afsluiten

Autoherstel van excel is alleen om tijdens dat je werkt een recovery te doen als de xls crasht.. het is NOOIT een backup alternatief.... dus vertrouw daar noooit op... je ziet het werkte niet goed (whatever the reason may be...)

PS:
Hoeveel werk is het nu om een backup te maken...
Neem bij synctoy (gratis.. ook nog). Stel de bron data map in en de doel data map op bijv een externe schijf...
Activeer de backup, de eerste keer duurt het even afh van hoeveel je moet backuppen... maar daaarna voordat je de koffie gezet en op hebt... is je backup klaar.
Wil je een beter backup programma met versies, kijk dan nog even verder, dat doet Sycntoy niet. Maar Synctoy s bijna altijd beter dan geen backup....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan