Oskar Lampers
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 mrt 2024
Voor een Excel-opdracht moet ik facturen naar een dagboek-werkblad sturen m.b.v. een knop (macro). Dit is mij gelukt. Ik moet van deze dagboek gegevens een dynamische grafiek maken, dat houdt in dat telkens als je een nieuwe factuur toevoegt de grafiek update en deze gegevens verwerkt. Nu heb ik al meerdere uren onderzoek hier in zitten en kom erachter dat m.b.v. een tabel dit opgelost kan worden. Nu heb ik dit geprobeerd en werkt dit ook. Als ik op mijn knop 'factuur naar werkblad' klik komt de factuur niet onderaan het rijtje van de tabel maar vervangt 'ie steeds maar weer de eerste rij. Hoe kan ik dit veranderen?
PS: waarschijnlijk hebben jullie meer inzicht nodig in wat mijn situatie is. Ik ben echter bang dat als ik mijn Excel-bestand deel dat hier geknoeid mee kan worden. Kan iemand mij verzekeren van het feit dat dit niet het geval is? (zodat ik het met alle rust kan delen om zo duidelijker mijn probleem te kunnen laten zien)
Bij voorbaat dank.
PS: waarschijnlijk hebben jullie meer inzicht nodig in wat mijn situatie is. Ik ben echter bang dat als ik mijn Excel-bestand deel dat hier geknoeid mee kan worden. Kan iemand mij verzekeren van het feit dat dit niet het geval is? (zodat ik het met alle rust kan delen om zo duidelijker mijn probleem te kunnen laten zien)
Bij voorbaat dank.