Beste Excel experts,
Graag vraag ik jullie advies over het volgende Excel vraagstuk. Voor het bijhouden van de gastenlijst voor een evenement heb ik een werkboek dat er als volgt uit ziet:

Nu wil ik graag dat zodra ik in sheet 2 in de kolom “RSVP” een waarde (‘aangemeld’ of ‘afgemeld’) toeken aan een e-mailadres, diezelfde waarde verschijnt achter datzelfde e-mailadres in de kolom “Aanwezigheid” in sheet 1.
De moeilijkheid is dat de e-mailadressen in beide sheets niet op dezelfde plek staan.
Zou iemand weten welke formule ik hiervoor het beste zou kunnen gebruiken?
Alvast veel dank!
Hartelijke groet,
Esmee
Graag vraag ik jullie advies over het volgende Excel vraagstuk. Voor het bijhouden van de gastenlijst voor een evenement heb ik een werkboek dat er als volgt uit ziet:

Nu wil ik graag dat zodra ik in sheet 2 in de kolom “RSVP” een waarde (‘aangemeld’ of ‘afgemeld’) toeken aan een e-mailadres, diezelfde waarde verschijnt achter datzelfde e-mailadres in de kolom “Aanwezigheid” in sheet 1.
De moeilijkheid is dat de e-mailadressen in beide sheets niet op dezelfde plek staan.
Zou iemand weten welke formule ik hiervoor het beste zou kunnen gebruiken?
Alvast veel dank!
Hartelijke groet,
Esmee
Bijlagen
Laatst bewerkt: