• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

shamrocked

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
Hallo beste Helpmij forum leden, HELP me please, het is al zo warm pfffttttt zit er echt op te zweten.

Ik wil een cijfer toekennen aan een uitkomst die variabel is, het cijfer moet een 2,5, 5, 7,5 en 10 kunnen zijn afhankelijk van de uitkomst. Als je de bijlage ziet zal het een stuk duidelijker zijn.

Kom er niet uit, wel met twee uitkomsten maar niet met 4 HELP

Groetjes, Ed:thumb:

Bijlagen

Hier een paar ijsklontjes......

Hallo beste Helpmij forum leden, HELP me please, het is al zo warm pfffttttt zit er echt op te zweten.

Ik wil een cijfer toekennen aan een uitkomst die variabel is, het cijfer moet een 2,5, 5, 7,5 en 10 kunnen zijn afhankelijk van de uitkomst. Als je de bijlage ziet zal het een stuk duidelijker zijn.

Kom er niet uit, wel met twee uitkomsten maar niet met 4 HELP

Groetjes, Ed:thumb:

Beste Willem, echt vreselijk bedankt . . . . goh dat er zo snel iemand mij met dit probleem helpt, heb de hoop op een betere wereld nog niet opgegeven . . . top

Laatst bewerkt:
Als het bij deze mogelijkheden blijft, zou ik het laten staan. Maar als het uitgebreider wordt, maak dan ergens op het blad een tabelletje aan en gebruik een VERT.ZOEKEN formule. Veel efficiënter en overzichtelijker.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan