Beste computer collega's,
Ik werk al een tijdje met Excel en daar ben ik best wel gelukkig mee.
Maar nu loop ik tegen iets aan waar ik niet uitkom.
Ik heb een serie losse bladen (genummerd van 1-350 ongeveer) waar een rekenformule instaat. Deze
Ik heb ook een totaal verzamelblad waar gegevens van alle 350 bladen onder elkaar staan.
Hier heb ik een formule gemaakt
Nu wil ik, als ik die cel door kopieer naar beneden, dat hij automatisch dus nummer 2, nummer 3, enz. pakt (Hij moet wel naar cel D16 blijven kijken).
Ik krijg dat maar niet voor elkaar. In 2007 heb ik dit systeem gemaakt met een goede vriend, maar die leeft helaas niet meer
Ik heb het systeem zelf verder gebouwd, maar dit lukt me niet goed.
Alvast bedankt voor de hulp,
Ik werk al een tijdje met Excel en daar ben ik best wel gelukkig mee.
Maar nu loop ik tegen iets aan waar ik niet uitkom.
Ik heb een serie losse bladen (genummerd van 1-350 ongeveer) waar een rekenformule instaat. Deze
Als ik deze cellen kopieer naar beneden, dan weet hij automatisch dat het E26 wordt, E27 enz. enz.=AFRONDEN(E25/(1+$C$51);2)
Ik heb ook een totaal verzamelblad waar gegevens van alle 350 bladen onder elkaar staan.
Hier heb ik een formule gemaakt
Waarbij hij dus kijkt naar blad nummer 1, en de cel D16.='1'!$D$16
Nu wil ik, als ik die cel door kopieer naar beneden, dat hij automatisch dus nummer 2, nummer 3, enz. pakt (Hij moet wel naar cel D16 blijven kijken).
Ik krijg dat maar niet voor elkaar. In 2007 heb ik dit systeem gemaakt met een goede vriend, maar die leeft helaas niet meer

Ik heb het systeem zelf verder gebouwd, maar dit lukt me niet goed.
Alvast bedankt voor de hulp,