correander
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 sep 2016
- Berichten
- 2
Ik heb een excelbestand met twee werkbladen. Op werkblad 2 heb ik getallen staan (kolom 2) en voor elk getal (kolom 1) staat een kenmerk (1,2,3 enz.). De nummers staan voor maanden (1= januari etc). Verschillende bedragen kunnen hetzelfde kenmerk hebben.
Nu wil ik in werkblad 1 alle bedragen met kenmerk 1 hebben. Hoe doe ik dat? In het voorbeeld bestand zou ik dus op werkblad 1 in januari de optelling willen zien van alle bedragen met kenmerk 1 (= 1.700 omdat rijen 1 en 4 het kenmerk 1 hebben).
Bekijk bijlage voorbeeld.xlsx
Heel veel dank voor info alvast
Nu wil ik in werkblad 1 alle bedragen met kenmerk 1 hebben. Hoe doe ik dat? In het voorbeeld bestand zou ik dus op werkblad 1 in januari de optelling willen zien van alle bedragen met kenmerk 1 (= 1.700 omdat rijen 1 en 4 het kenmerk 1 hebben).
Bekijk bijlage voorbeeld.xlsx
Heel veel dank voor info alvast