shalhevet
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2007
- Berichten
- 245
Hallo,
Ik probeer een factuur te maken in word met behulp van Excel.
De bedoeling is dat bovenaan zou ik alle gegevens kunnen invullen van de ontvanger, factuurnr... etc....
Daaronder komt een excel blad met formules in de cellen die bedragen automatisch rekenen.
Nu is mijn probleem, wanneer ik de word document op beveiliging zet met " formulier invullen" kan ik niet meer in de excel blad wijzigingen brengen.
weet iemand hoe kan ik het excel blad ook beveiligen als een formulier zodat de cellen wel aangepast kunnen worden ook wanneer het document beveiligd is?
Zie bijlage voor 2 voorbeelden.
Alvast bedankt
Ik probeer een factuur te maken in word met behulp van Excel.
De bedoeling is dat bovenaan zou ik alle gegevens kunnen invullen van de ontvanger, factuurnr... etc....
Daaronder komt een excel blad met formules in de cellen die bedragen automatisch rekenen.
Nu is mijn probleem, wanneer ik de word document op beveiliging zet met " formulier invullen" kan ik niet meer in de excel blad wijzigingen brengen.
weet iemand hoe kan ik het excel blad ook beveiligen als een formulier zodat de cellen wel aangepast kunnen worden ook wanneer het document beveiligd is?
Zie bijlage voor 2 voorbeelden.
Alvast bedankt