pf.de.vries
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2005
- Berichten
- 53
Hallo ik zit met een probleempje,
Ik heb een excel bestand gemaakt waar ik nu een formulier ter invoer wil gebruiken.
In blad 1 staat bv een namenlijst in kolom A.
In blad 2 staat een verzamellijst
Het formulier moet nu in een combobox de waarden zoeken in blad1,kolomA en na bevestiging invoeren in blad2,kolomC.
En ook wil ik dat bij elke bevestiging er een formule geschreven wordt naar blad2,kolomA. BV =maand (en de ingevulde datum in het formulier, cq. waarde blad2,huidige rij,kolomB)
Wie kan mij hierbij helpen, want overal kom ik alleen voorbeeld bestanden tegen waar de combo-opties in VBA opgegeven zijn en niet dynamisch door de gebruiker.
Alvast bedankt.
PF de Vries
Ik heb een excel bestand gemaakt waar ik nu een formulier ter invoer wil gebruiken.
In blad 1 staat bv een namenlijst in kolom A.
In blad 2 staat een verzamellijst
Het formulier moet nu in een combobox de waarden zoeken in blad1,kolomA en na bevestiging invoeren in blad2,kolomC.
En ook wil ik dat bij elke bevestiging er een formule geschreven wordt naar blad2,kolomA. BV =maand (en de ingevulde datum in het formulier, cq. waarde blad2,huidige rij,kolomB)
Wie kan mij hierbij helpen, want overal kom ik alleen voorbeeld bestanden tegen waar de combo-opties in VBA opgegeven zijn en niet dynamisch door de gebruiker.
Alvast bedankt.
PF de Vries