Hoi milas,
Formules zijn niet mijn beste punt.
Misschien dat Wigi, of iemand anders hier een passende oplossing voor heeft
Ok
Hey wigi,
Weet jij hoe ik dit best kan oplossen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi milas,
Formules zijn niet mijn beste punt.
Misschien dat Wigi, of iemand anders hier een passende oplossing voor heeft
If Workbooks("dagresu.xls").Sheets("Lijst bons niveau 0 detail").Cells(x, 3) = [COLOR="Red"]706[/COLOR]
Workbooks("dagresu.xls").Sheets("Lijst bons niveau 0 detail").Cells(x, 3) = "JouTestWaarde"
Over het converteren van tekst naar cijfer: de waarden die mijn bestandje in dagresu moet gaan zoeken zijn gegevens die met een query vanuit access opgehaald worden. deze zouden dus eerst moeten omgezet worden, vandaar de volgende code:
Daaruit lees ik alleen dat je ze wilt omzetten niet wat je ermee doet.For z = 2 To 1500
Cells(z, 3) = Cells(z, 3) + 0
Cells(z, 5) = Cells(z, 5) + 0
Next z
If Workbooks("dagresu.xls").Sheets("Lijst bons niveau 0 detail").Cells(x, 3) = 706
Bedankt.
Sorry maar zit nog met het volgende probleem (zie bijlage).
heb jij daar een oplossing voor?
Hoi milas,
Plaats hier eens een NIET geconverteerde DagResu.xls. Dat zal ik eens kijken waarom die gegevens niet worden gevonden.
Wat betreft de 32/pal: Volgens mij werkt dat gewoon.
Als je 40 verandert in 32 en dan bijvoorbeeld 70 dozen hebt, dan is je resultaat 3 Paletten; 2 volle paletten; 6 op de laatste palet
als ik het goed begrepen heb, moet je de volgende formule invoegen:
=ALS(D9=C9;0;ALS((A9-(C9-1)*B9)<6;45;A9-(C9-1)*B9))
als het minder dan 6 is, komt er 45 te staan. of moet het A9 zijn?
steven
hey spiderman;
sorry, ben er eventjes uitgeweest. zal morgen bestandje plaatsen.
bedankt
groeten
milas
hey steven,
zal het morgen proberen, bedankt.
groeten
milas
Sub Macro1()
Worksheets("BESTEL").AutoFilterMode = False
Dim x As Integer
Dim Product As String
Dim Aantal As Long
Set ThisWB = ThisWorkbook
Workbooks.Open Filename:="C:\Documents and Settings\Arno Fransen\Bureaublad\HELPMIJ\milas\dagresu.xls" ' Openen excel document
For x = 2 To 1500
Product = Workbooks("dagresu.xls").Sheets("Lijst bons niveau 0 detail").Cells(x, 5) ' Variable Product
Aantal = Workbooks("dagresu.xls").Sheets("Lijst bons niveau 0 detail").Cells(x, 7) ' Variable Aantal
Select Case Workbooks("dagresu.xls").Sheets("Lijst bons niveau 0 detail").Cells(x, 3)
'indien Thiry
Case 706
FAV_klnr 36, Product, Aantal, x
'indien Ben Fresh
Case 232
FAV_klnr 38, Product, Aantal, x
'indien Gijbels
Case 320
FAV_klnr 39, Product, Aantal, x
End Select
Next x
ThisWB.Activate
ThisWB.Worksheets("BESTEL").Range("B2:D2").Select
Selection.AutoFilter
Selection.AutoFilter Field:=3, Criteria1:="1"
End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.