Henry1st
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Ik heb Office 2007-NL. Elke keer als ik een Exceldocument download en daarna open, wordt het document slechts in de onderste helft van mijn beeldscherm geopend. Ik moet dan twee keer rechtsbovenin op het vierkantje maximaliseren klikken om het document beeldvullend te openen (de eerste keer om Excel beeldvullend te maken en daarna nog een keer om het gedownloade document beeldvullend te maken).
Als ik Excel van tevoren open, dan verschijnt wel een leeg document beeldvullend, maar als ik dan weer een Exceldocument download, dan moet ik weer op maximaliseren klikken om het beeldvullend te hebben.
Als ik het document (gemaximaliseerd) daarna sluit, en Excel weer start, onthoudt Excel niet de laatste positie en moet ik het weer beeldvullend maken (maximaliseren).
Hoe los ik dit op? Iemand een idee?
Als ik Excel van tevoren open, dan verschijnt wel een leeg document beeldvullend, maar als ik dan weer een Exceldocument download, dan moet ik weer op maximaliseren klikken om het beeldvullend te hebben.
Als ik het document (gemaximaliseerd) daarna sluit, en Excel weer start, onthoudt Excel niet de laatste positie en moet ik het weer beeldvullend maken (maximaliseren).
Hoe los ik dit op? Iemand een idee?