• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel gemaximaliseerd openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb Office 2007-NL. Elke keer als ik een Exceldocument download en daarna open, wordt het document slechts in de onderste helft van mijn beeldscherm geopend. Ik moet dan twee keer rechtsbovenin op het vierkantje maximaliseren klikken om het document beeldvullend te openen (de eerste keer om Excel beeldvullend te maken en daarna nog een keer om het gedownloade document beeldvullend te maken).

Als ik Excel van tevoren open, dan verschijnt wel een leeg document beeldvullend, maar als ik dan weer een Exceldocument download, dan moet ik weer op maximaliseren klikken om het beeldvullend te hebben.

Als ik het document (gemaximaliseerd) daarna sluit, en Excel weer start, onthoudt Excel niet de laatste positie en moet ik het weer beeldvullend maken (maximaliseren).

Hoe los ik dit op? Iemand een idee?

Probeer met de muis de uiteinde te slepen zodat het doc alles vult en dan afsluiten en opnieuw starten.

Het venster door slepen vergroten en vervolgens CNTR-knop ingedrukt houden en sluiten. Dan wordt het laatste schermformaat onthouden.

Dank voor jullie hulp!

Het probleem is half opgelost: Excel opent nu op de laatste grootte (zoals ik die met de muis had gemaakt), alleen het gedownloade bestand komt steeds 'half' terug. D.w.z. de laatstgeopende grootte wordt niet onthouden.
Hebben jullie nog een tip??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan