Beste,
Ik probeer een excel sheet te maken, en het is de bedoeling dat er een mail wordt gestuurd wanneer er een cel wordt aangepast. Ik heb nog 2 problemen.
* Outlook opent iedere keer wanneer er een cel aangepast wordt ( Office 2007 )
* De mail laten versturen lukt, maar ik zie niet wat de oorspronkelijke waarde van de cel was.
Bvb :
Cel wordt gewijzigd van "Mogelijkheid 1" naar "Mogelijkheid 2" , dan zou ik een mail moeten ontvangen in de aard van :
"Cel 10C werd gewijzigd van Mogelijkheid 1 naar Mogelijkheid 2.
Ik zet er het document bij, kan er mij iemand helpen?
Bestand hier downloaden
Met vriendelijke groeten,
Reinoud
Ik probeer een excel sheet te maken, en het is de bedoeling dat er een mail wordt gestuurd wanneer er een cel wordt aangepast. Ik heb nog 2 problemen.
* Outlook opent iedere keer wanneer er een cel aangepast wordt ( Office 2007 )
* De mail laten versturen lukt, maar ik zie niet wat de oorspronkelijke waarde van de cel was.
Bvb :
Cel wordt gewijzigd van "Mogelijkheid 1" naar "Mogelijkheid 2" , dan zou ik een mail moeten ontvangen in de aard van :
"Cel 10C werd gewijzigd van Mogelijkheid 1 naar Mogelijkheid 2.
Ik zet er het document bij, kan er mij iemand helpen?
Bestand hier downloaden
Met vriendelijke groeten,
Reinoud