• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel hulp met selectievakjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rdebree

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2016
Goedemiddag,

Ik probeer het volgende te bereiken, maar naar lang proberen en zoeken kom ik er toch niet uit.

Ik wil in excel een bestand selectievakjes toevoegen. Wat ik probeer te bereiken.

1. Dat besturingselementen celgebonden zijn. Zodat ze niet verschuiven uit de cel.
2. Dat wanneer een selectievakje wordt ingevuld, er in de onderliggende cel een 1 terecht komt.
3. Ik probeer het ook zo te maken dat wanneer er nieuwe invulling is bij adres-postcode-plaats de selectievakjes automatisch aanvullen in de nieuwe rij.

Ik zit al uren hiermee te stoeien, heb van allerlei macro's geprobeerd, maar zonder succes.

Groeten,

Robin

1. Als je alt ingedrukt houdt, zet Excel je keuzerondje passen in een cel als je het verplaatst. (formulier-besturingselement)
2. Klik op met R-muisknop op keuzerondje en dan op besturingselement opmaken. Dan kan je het keuzerondje aan een cel koppelen.
3. Geen idee waar je over praat, dus post even een voorbeeldbestandje.

Gr.
Sjon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan