cow18
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2008
- Besturingssysteem
- Windows
- Office versie
- Excel365
ik zit zo nu en dan zonder uitleg vast in excel. Ik krijg enkel zo'n dikke "+" of een symbooltje met 4 pijlen in de windrichtingen en kan verder niets. De schuifbalken voor horizontaal of vertikaal kan ik wel bedienen, maar op het beeld verschuift er niets. De tabs van de tabladen, die kan ik aanklikken en de naam veranderen, maar van tabblad verhuizen lukt niet. Het is precies alsof ik iets geselecteerd heb en excel wacht nu tot wat ik er mee wil doen. Kies ik dan bijvoorbeeld "plakken speciaal" dan krijg ik dit keuzemenu en dan denk ik neem maar een afbeelding, maar dat brengt geen zoden aan de dijk.
Wat is hier eigenlijk aan de hand en welke verkeerde handeling heb ik uitgericht ?
De enige manier is excel opslaan, dat lukt wel, "volledig" afsluiten en heropstarten en dan is er niets aan de hand

Wat is hier eigenlijk aan de hand en welke verkeerde handeling heb ik uitgericht ?
De enige manier is excel opslaan, dat lukt wel, "volledig" afsluiten en heropstarten en dan is er niets aan de hand