• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel kan niet geopend worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Ben ik weer met een volgend probeem:
M'n zwager heeft MicrosoftOffice op zijn PC staan, met alle onderdelen. Elk onderdeel kan geopend worden, behalve Excel. Dan vraagt ie om Microsoft Office 2000 Premium CD-rom. Dat is toch raar? Hij heeft trouwens die CD-rom niet; alles was geinstalleerd. W95of98.
Kan ik nu mijn CD-rom met het pakket er gewoon over installeren? En heeft ie die dan niet meer nodig....?

Terug herinstalleren met jou cd zal wel gaan, maar eenmaal je Office op een pc hebt staan moet je altijd zorgen dat je de cd bij de hand houdt. Telkens je een herstel uitvoert, of een patch installeert, kan de cd nodig zijn.

Misschien is destijds Excel geïnstalleerd met de keuze starten vanaf CD. Dan vraagt ie daar steeds om al je escel start. Gewoon excel opnieuw installeren lijkt me de oplossing.

OK, bedankt voor zover. Ik ga het proberen.

Hoi,

Tip:
Als je voldoende schijfruimte hebt, kopieer dan de totale inhoud van de CD(-'s) naar een map(pen) op de harde schijf. (zorg wel dat met 'mapopties' in de verkenner de optie verborgen bestanden en mappen weergeven is aangevinkt.
Vervolgens installeer je vanaf de harde schijf. Als je later in 1 van de onderdellen van office iets wilt doen, waarvoor aanvullende installatie nodig is, heb je geen CD's meer nodig ....

Teun

't is allemaal niet gelukt, zoals jullie beschreven.
Zwager heeft Excel ('t hele pakket) maar gekocht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan