Hoi allen,
Ik wil met behulp van Excel een inputform maken waarin men vakantiegegevens kwijt kan. Dit lukt, no problem. Wat me echter niet lukt is om de gegevens zodanig te registreren dat ze in een gridview worden weergegeven, en wel als volgt:
B=begin
E=eind
De situatie nu is dat ik de forminformatie laat registreren op 1 regel in een 'temp'-sheet als:
[persoon 1] [1/08] [5/08]
[] = cel
In deze situatie zou ik na een data-change dus de informatie moeten 'kopieren' naar de juiste rij en kolom(men). Een mooie extra feature zou zijn dat de tussenliggende cellen tussen eind en begin worden gemarkeerd met een kleurtje.
Is er iemand die hier enigzins ervaring mee heeft? Of heeft iemand tips/tricks in het algemeen? Ben geen totale onervaren Excel-gebruiker, dus don't dummy me
gr en alvast bedankt,
Jeroen
Ik wil met behulp van Excel een inputform maken waarin men vakantiegegevens kwijt kan. Dit lukt, no problem. Wat me echter niet lukt is om de gegevens zodanig te registreren dat ze in een gridview worden weergegeven, en wel als volgt:
Code:
januari
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..
persoon 1 B E
persoon 2
persoon 3
..
B=begin
E=eind
De situatie nu is dat ik de forminformatie laat registreren op 1 regel in een 'temp'-sheet als:
[persoon 1] [1/08] [5/08]
[] = cel
In deze situatie zou ik na een data-change dus de informatie moeten 'kopieren' naar de juiste rij en kolom(men). Een mooie extra feature zou zijn dat de tussenliggende cellen tussen eind en begin worden gemarkeerd met een kleurtje.
Is er iemand die hier enigzins ervaring mee heeft? Of heeft iemand tips/tricks in het algemeen? Ben geen totale onervaren Excel-gebruiker, dus don't dummy me
gr en alvast bedankt,
Jeroen
Laatst bewerkt: