• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel kopieren??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nieky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieky

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2002
Op mijn "oude"computer stond excel geinstalleer. Hiervan heb ik echter geen org. schijven. Nu, op mijn nieuwe computer staat het niet, maar ik wil het er wel graag ophebben.
Is het mogelijk om dit programma over te zetten. Zo ja, waar staat dit verstopt (XP pro). Op de oude comp zit geen brander dus dat zou moeten via diskettes. Is dit te doen? en Hoe?

Helaas, kopiëren van office programma's (de famalie waar excel toe behoort) lukt niet op deze manier. Je hebt echt een installatie CD hebben. Als je alles volgens de regels doet, hoor je die te hebben :D :D met per PC een licentie.

yep,..
maar misschien heeft de buurman wel een oplossing?

Niet gratis maar wel goedkoper...

Microsoft heeft ook een speciale editie voor studenten, docenten en leerlingen te koop.
Ik meen zo rond de 170 euro, heb je Excel, Outlook, Powerpoint en Word (2003-versie) incl. 3 licenties voor 3 Pc's. (bv voor je twee buren... dan kun je kosten delen en heb je een legale versie, handig ivm updates e.d.).
N.b. je hoeft bij de aankoop niet aan te tonen dat je student of docent bent... en zeg nou zelf, je houdt toch nooit op met leren, of niet soms.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan