Hallo allen,
Op dit moment ben ik bezig met een inventarisatieplan. Hiervoor gebruik ik een excel spreadsheet.
Ik wil informatie uit blad1 koppelen aan blad2.
Dit lukt mij wel, alleen zit ik nog 1 klein probleempje.
De informatie die ik wil koppelen zijn uitkomsten: weggooien, verkopen of meenemen.
Ik wil bijvoorbeeld in een apart tabblad alle uitkomsten(+bijbehorende gegevens van de rij en kolom) hebben.
Dit betekent een tabblad 'weggooien', 'verkopen' en 'meenemen'.
Hoe kan ik dit het beste automatisch laten genereren?
Stel gerust een vraag als ik niet duidelijk genoeg ben. Ik ben een leek op dit gebied en vind het lastig om dit duidelijk uit te leggen.
Alvast bedankt,
met vriendelijke groet,
Shiran van den Broek
Op dit moment ben ik bezig met een inventarisatieplan. Hiervoor gebruik ik een excel spreadsheet.
Ik wil informatie uit blad1 koppelen aan blad2.
Dit lukt mij wel, alleen zit ik nog 1 klein probleempje.
De informatie die ik wil koppelen zijn uitkomsten: weggooien, verkopen of meenemen.
Ik wil bijvoorbeeld in een apart tabblad alle uitkomsten(+bijbehorende gegevens van de rij en kolom) hebben.
Dit betekent een tabblad 'weggooien', 'verkopen' en 'meenemen'.
Hoe kan ik dit het beste automatisch laten genereren?
Stel gerust een vraag als ik niet duidelijk genoeg ben. Ik ben een leek op dit gebied en vind het lastig om dit duidelijk uit te leggen.
Alvast bedankt,
met vriendelijke groet,
Shiran van den Broek