• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel lege rijen in een cellen berrijk automatisch inkleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr0007

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2013
ik heb een vraag, is er een formule voor in excel, dat ik lege rijen in een cellen berijk automatisch kan laten inkleuren, zodat als ik een lege rij, iets invoer, er dan geen kleur in blijft staan,

MVG mr0007

Bijlagen

voorwaardelijke opmaak

ik heb gekeken bij voorwaardelijke opmaak, er zijn er zoveel ik zie niet welke ik dan moet gebruiken, ik zag lege waarden, die klik ik aan en er gebeurd niets

MVG mr0007

Bijlagen

• snap760.jpg
    snap760.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 47
Klik in het voorbeeldje ergens in het tabelletje. Ga naar voorwaardelijke opmaak en kies regels beheren. Je zal dan een formule zien die obv de inhoud van kolom B een rij wel of niet kleurt.

voorwaardelijke opmaak

ik heb wel wat gevonden, maar niet die ik zou willen hebben, zit er niet tussen,

MVG mr0007

Bijlagen

• snap761.jpg
    snap761.jpg
    102,7 KB · Weergaven: 51
dank u wel voor deze link, deze ga ik doornemen,

MVG mr0007

ik heb het doorgenomen, helaas staat er niet in hoe je lege rijen kunt laten inkleuren, ik krijg alleen de cellen gekleurd waar wat in staat,
ik ga nog even verder zoeken op internet of er nog meer te vinden is over automatisch inkleuren, bedankt voor de reacties

MVG mr0007

dat werkt mooi Cobbe, kunt u mij ook vertellen hoe u dat gedaan hebt, zodat ik het ook in andere werkstukken kan toepassen,
welke formule heeft u gebruikt,

MVG mr0007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan