• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel met formulierbesturingselementen op ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

robina1511

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2014
Beste allen,

IK heb een verkoopsrapportering samengesteld in excel met toepassing van onder andere een draaitabel met slicers,
hyperlinks en enkele keuzelijsten met invoervak.
Dit werkt perfect op de PC,
Nu stelt zich de vraag of de verkopers onderweg dit bestand zouden kunnen raadplegen op IPAD.
Bij eerste test op een IPAD met excel 365 blijkt dit niet werkbaar,je kunt de geselecteerde data wel zichtbaar maken,
echter geen andere selecties te maken.

Wie heeft hier reeds ervaring mee aub ?

Groet Peter

Dag,
Volgens mij zijn Apple en Microsoft niet echt vrienden op dit gebied. E.e.a. zal werken maar ik verwacht niet volledig. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat MS excel bestanden op een android tablet werken maar ook dan mis ik functionaliteit die ik op de PC wel heb. Ik heb toen het bestand op de tablet aangepast en gesaved. Daarna later op PC geopend en ik was een aantal zaken voor wat betreft opmaak en functionaltiet kwijt.

Besturingselementen werken er sowieso niet op, slicers zou moeten werken mits je het bestand op OneDrive kan zetten en in de browser openen. ALs het in je browser werkt, dan werkt het op ieder device. Of slicers op een iPad werken weet ik eigenlijk niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan