JayGerlofsma
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 feb 2013
- Berichten
- 30
Hi alle,
Hopelijk kunnen jullie mij met dit probleempje helpen, ik ben namelijk een leek in alles wat met Office te maken heeft.
De situatie:
Wij willen brieven gaan verzenden naar bestaande klanten, ongeveer 5 a 6000. Deze contacten staan alle in 1 groot excel bestand met als volgorde:
naam. voorletters. voorvoegsel. geb.datum. straat. huisnr. huisnr toevoeging. straat + huisnr + tv. postkode plaats.
Nu noem ik maar wat op, maar dit zou er ongeveer in Word moeten komen. Na wat Google ben ik er achter gekomen dat ik zeer waarschijnlijk een ''template'' moet aanmaken, met de standaart tekst en dan ''grijze'' blokjes moet aanmaken met codes? Dit snap ik dus totaal niet...
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Hopelijk kunnen jullie mij met dit probleempje helpen, ik ben namelijk een leek in alles wat met Office te maken heeft.
De situatie:
Wij willen brieven gaan verzenden naar bestaande klanten, ongeveer 5 a 6000. Deze contacten staan alle in 1 groot excel bestand met als volgorde:
naam. voorletters. voorvoegsel. geb.datum. straat. huisnr. huisnr toevoeging. straat + huisnr + tv. postkode plaats.
Nu noem ik maar wat op, maar dit zou er ongeveer in Word moeten komen. Na wat Google ben ik er achter gekomen dat ik zeer waarschijnlijk een ''template'' moet aanmaken, met de standaart tekst en dan ''grijze'' blokjes moet aanmaken met codes? Dit snap ik dus totaal niet...
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!