• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel naar Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Hoi,

Ik heb een vraag omtrent het kopiëren van een tabel in Excel naar een Word pagina.

Als ik in Visio een afbeelding maak en 'm copy-paste in Word maakt Word er een afbeelding van die wordt geschaald binnen de kaders van 1 pagina. Als ik dit met Excel wil doen komt (1) de tabel niet volledig binnen de kaders van de pagina (2) gebruikt hij meerdere pagina's. Het gaat er dus om dat Word de Excel tabel niet schaalt. Ik moet een aantal appendixen maken met hierop tabellen uit Excel. Elke tabel moet dus op 1 pagina passen.
Wanneer je file, print preview, setup, fit to 1 page doet print hij de tabel wel op 1 pagina uit. Hij kan dat dus wel schalen. Nu moet ik een electronisch document maken met op iedere pagina 1 tabel, dus heb ik aan die print optie niks.
Iemand een idee of er ergens een optie is waarmee je dit kunt doen?

Gr,
JJ

hallo

Kies Plakken Speciaal in Word, dan Plakken als Bitmap of iets dergelijks. Dan zelf het formaat aanpassen met de grepen.

Trouwens veel succes tegen de Portugezen...

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan