• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel negatieve tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yesper

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2021
Wie kan mij helpen om de negatieve tijd te kunnen weergeven.

Als de tijd b.v 2 min voor bv 8:00:00 uur is dat het oranje wordt.
Als de tijd negatief wordt ook rood kleurt.

Bijlagen

Negatieve tijden bestaan niet. Je kan wel rood laten kleuren als er een foutmelding is, dus een “negatieve” tijd

Negatieve tijden bestaan niet. Je kan wel rood laten kleuren als er een foutmelding is, dus een “negatieve” tijd

Beste ja dat weet ik maar ik heb al een keer een oplossing gehad dat deze naar tekst werd gezet en dan toch de negatieve tijd te voorschijn kwam. Echter bij die formule zijn ook andere dingen in gezet en ik weet niet hoe ik dat kan oplossen.

Zie onderstaand
=ALS(MEDIAAN(K$2;K$3;$F7)=$F7;ALS(#VERW!<$I7;"-"&TEKST(ABS(#VERW!-$I7);"uu:mm:ss");#VERW!-$I7);"")

Ik begrijp het voorbeeld niet. Je plaats een voorbeeld en dan geef jij aan welke uitkomsten er zijn en welke waar gewenst zijn. Ook de kleur. Dan kun je verder.

maar ik heb al een keer een oplossing gehad dat deze naar tekst werd gezet en dan toch de negatieve tijd te voorschijn kwam. Echter bij die formule zijn ook andere dingen in gezet

Ja, wat kun je daarmee? Je had die oplossing/document moeten bewaren/opslaan. Dan had je dat kunnen nakijken.

Ik begrijp het voorbeeld niet. Je plaats een voorbeeld en dan geef jij aan welke uitkomsten er zijn en welke waar gewenst zijn. Ook de kleur. Dan kun je verder.

Ja, wat kun je daarmee? Je had die oplossing/document moeten bewaren/opslaan. Dan had je dat kunnen nakijken.

Hallo Senso, de formule die ik neer gezet heb is van een andere excel sheet, die is niet geschikt voor deze, had hem daar neergezet omdat j.Veer zei dat dit niet gaat. Maar de bovenstaande formule zegt van wel. Echter die is niet geschikt voor het voorbeeld bestand. Misschien heb je toch een idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan