excel objecten in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

katrien

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Als ik in microsoft word XP (sp2) onder Windows XP een microsoft excel grafiek plak via bewerken, plakken speciaal, microsoft excel grafiek object en later in word deze grafiek wil bewerken door te dubbelklikken, krijg ik volgende foutmelding: Dit object is beschadigd of niet meer beschikbaar. Hoe komt dit. Vroeger werkte ik met windows98 en toen heb ik zo'n probleem nooit gehad. Is het omdat ik sp2 van microsoft word geïnstalleerd heb? Hoe kan ik mijn grafieken die in word geplakt zijn, toch nog bewerken?

Bewerken grafiek ...

Hoi Katrien,

Het 'bewerken' van een grafiek doe je in Excel. Kan het daar nog wel; m.a.w. als je in Excel het originele bestand opent, krijg je dan geen foutmelding?
Wellicht is er iets niet goed gegaan bij de Opties die je hebt in 'Plakken speciaal...' onder het menu Bewerken..
Ik zou eerst dus proberen het originele werkblad in Excel te openen en kijken of dat wel goed gaat ....

Overigens zal het natuurlijk niet zo zijn, dat wat in ~97 wel kon, nu in ~XP niet meer. Zeker niet als het om deze functionaliteit gaat.
Succes, Teun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan